نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها

امیر حسینی وارد جرگه مربی‌گری شد

  • کد خبر: ۱۲۵۶۵۲
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
امیر حسینی وارد جرگه مربی‌گری شد
ستاره مشهدی سابق تیم ملی که نزدیک به سه دهه در سطح اول والیبال ایران توپ زد؛ از میادین والیبال خداحافظی کرد و به جرگه مربیگری پیوست.

به گزارش شهرآرانیوز، امیرحسینی که یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان فعال در لیگ برتر والیبال سال گذشته بود، سرانجام عطای بازی کردن را به لقایش بخشید و وارد عرصه مربی‌گری شد. پاسور مشهدی سابق تیم ملی سابقه ۱۰ قهرمانی با صنام و پیکان تهران را در کارنامه دارد این فصل هدایت امید نصر تهران در لیگ یک را با کمک رضا صفایی، پشت خط زن سابق پیکان برعهده گرفته و هفته اول مسابقات را نیز با برد پشت سر گذاشته است.

امیرحسینی که در دهه هفتاد شمسی به دلیل بازی در شهرستان و دیده نشدن حضور کمی در تیم ملی (مسابقات جام فجر و تیم ملی امید) داشت، ولی در سال هفتاد و نه و حضور در تیم صنام با سرمربیگری مصطفی کارخانه علاوه‌بر قهرمانی با این تیم در سال اول حضور، توانست بالاخره پیراهن ثابت تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۱ را برتن کند و سر آغاز تحولی بزرگ در والیبال شود.

امیر حسینی جزو برترین پاسور‌های تاریخ والیبال ایران محسوب می‌شود، اما حالا وارد عرصه مربیگری شده و از انگیزه‌های بالای برای موفقیت در این عرصه برخوردار است. او همچون دوران بازی در مربیگری نیز کار خود را از صفر آغاز کرده و رویا‌های زیادی در این عرصه در سر می‌پروراند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->